Keeperstrainer Rene van Mierle verlengt met 2 jaar

6 februari 11:45  Rene van Mierle keeperstrainer van vv Wadenoyen heeft zijn contract met 2 jaar verlengt.meer »

Tim Netten tekent bij als Hoofdtrainer

6 februari 11:30  Tim Netten, de trainer van Wadenoyen 1, heeft zijn contract met nog eens twee jaar verlengd. meer »

Jaar van rust na turbulente periode

6 februari 11:00  Het eerste volledige jaar onder het nieuwe bestuur is een verademing gebleken na een turbulente periode van bestuurswisselingen en onrust. Met een gevoel van stabiliteit en geruststelling kan onze vereniging zich nu richten op haar kerntaken en lange termijn doelen.meer »

P. van Eck nieuwe hoofdsponsor

11 oktober 20:45  Het eerste elftal heeft een gloednieuwe hoofdsponsor. We zijn trots om te mogen samen werken met P. van Eck & Zn. BV loodgieters en kijken uit naar een succesvolle samenwerking op en buiten het veld. #wijzijnvvwadenoyen en dat betekent meer!!!!

Nieuwe keeperstrainer

14 september 9:15  Rene van Mierle is geen onbekende aan de Dreef in Wadenoijen, als keeper was hij al eens actief bij onze vereniging in de jaren negentig. meer »

Partnerclub Vitesse

Privacy verklaring vv Wadenoyen