Nieuwe keeperstrainer

14 september 2023 9:15

vv Wadenoyen

Rene van Mierle is geen onbekende aan de Dreef in Wadenoijen, als keeper was hij al eens actief bij onze vereniging in de jaren negentig.

Rene is al 25 jaar actief als keeperstrainer en komt over van Theole waar hij het afgelopen seizoen actief was. Daarvoor was hij keeperstrainer bij o.a. BZS en Dodewaard.

Met Rene hebben we een ervaren en bovenal professionele keeperstrainer aan ons weten te binden. Op deze manier proberen we niet alleen voetbaltalent een kans te geven binnen vv Wadenoyen maar juist ook de keepers die als sluitpost een belangrijke rol spelen in een elftal.

Rene kent de club goed en heeft in het verleden mooie successen met de club beleefd.
Bron: vv Wadenoyen