Uitleg Club van 50

V.V. Wadenoijen Club van 50

Steun onze vereniging voor slechts € 50, - per jaar en bepaal zelf waaraan het geld wordt besteed binnen de vereniging.

Om alle mensen die betrokken zijn bij v.v. Wadenoijen de mogelijkheid te geven onze vereniging te steunen hebben wij besloten de mogelijkheid te creëren om deel te nemen aan de club van 50 waarbij men dan voor een jaar lid kan worden voor een bedrag van € 50, -. De opzet is dat we op deze manier de vereniging gaan sponsoren met korte, eenmalige projecten, bv. het opknappen van de kantine d.m.v. nieuw kantine meubilair, een donatie voor het jubileum etc.

Wie kunnen lid worden van de club van 50?
Iedereen die de leeftijd van 18 jaar of ouder heeft kan deelnemen aan de club van 50.
Het is mogelijk om als individueel of als koppel deel te nemen.

Hoe loopt het lidmaatschap van de club van 50?

Het lidmaatschap loopt vanaf 1 januari t/m 31 december.
Lidmaatschap beëindigen voor 1 januari.

Hoe worden de leden van de club van 50 geïnformeerd?

De leden worden via de e-mail op de hoogte gehouden over de gang van zaken.
Diegene die geen e-mail hebben zullen schriftelijk op de hoogte worden gehouden.

Hoe wordt het bestedingsdoel bepaald?
Jaarlijks zal er een bijeenkomst worden georganiseerd waar alle deelnemers van de club van 50 voor uitgenodigd zullen worden. Ruim voor deze bijeenkomst zal aan de deelnemers worden gevraagd om een bestedingsdoel aan te geven. Deze doelen zullen dan in kaart gebracht worden en zal er een rangschikking plaats vinden van 1 tot 3 van die doelen die het meest worden ingediend. Op de bijeenkomst zal dan voor deze 3 doelen gestemd worden om zo te bepalen welk doel dat jaar uitgevoerd gaat worden. Mocht er echter een jaar zijn dat men geen doel kan aangeven, dan zal het jaarbedrag blijven staan voor het volgende jaar.

Hoe word ik lid van de club van 50?

Je wordt lid door op de volgende link te klikken of door aan te melden bij bij Laurens Riessen of Martin Hakkert.

We hopen dat je onze vereniging een warm hart toedraagt en op deze manier wilt steunen.

Alvast bedankt!

Laurens Riessen en Martin Hakkert