Lid worden!

VV Wadenoyen is er voor iedereen die wil voetballen. Als u kennis wilt maken met voetbal vereniging Wadenoyen, dan kunt u altijd een keer langs komen. Voor nieuw jeugdig talent kunt u dan het best op een maandag of woensdag avond tussen 18.15-19.30 uur langskomen of contact opnemen met afdeling jeugdzaken. Voor de oudere voetballers kunt u dinsdag of donderdag tussen 20.00-22.00 altijd terecht bij onze club.

Door het invullen van het inschrijfformulier meld u zichzelf of uw kind aan bij VV Wadenoyen.

Let op: Door het invullen van het inschrijfformulier gaat u akkoord met de voorwaarden van het lidmaatschap zoals vermeld in het huishoudelijk reglement en de privacyverklaring. Gegevens van dit inschrijfformulier gebruiken wij om u/uw kind lid te maken van VV Wadenoyen en in te schrijven bij de KNVB.

Klik op onderstaande link om het inschrijfformulier in te vullen:

Inschrijfformulier

Huishoudelijk reglement
Privacyverklaring

Wilt u eerst informatie, dan kunt u contact opnemen met:

De contributiebedragen seizoen 2023/2024 zijn:

Mini 5 t/m 6 jaar €  101,00
Pupillen 7 t/m 12 jaar €  101,00
Junioren 13 t/m 15 jaar €  118,00
Junioren 16 t/m 18 jaar €  118,00
Senioren €  171,00
7x7 18+/30+/45+ €   58,00
Rustende leden €   58,00

Leden krijgen een tenue in bruikleen, dit bestaat uit shirt, broek en sokken. Indien het team beschikt over een sponsor die ook tassen en trainingspakken ter beschikking stelt, dan krijgt u deze ook in bruikleen. Eventuele schade die opzettelijk is aangebracht zal door u vergoed moeten worden.

Sluitingsdatum overschijvingen / beëindiging lidmaatschap:

Zoals wellicht bekend hanteert de K.N.V.B. een uiterste datum van 31 mei voor het aanvragen van overschrijving of beëindiging van het lidmaatschap. Deze datum is de peildatum voor het nieuwe seizoen. Bent u dus op 31 mei lid van v.v. Wadenoyen, dan staat u dus voor het hele nieuwe seizoen bij de K.N.V.B. geregistrerd als lid en bent u contributie verschuldigd voor het nieuwe seizoen. Opzegging van het lidmaatschap kan dus uitsluitend schriftelijk plaatsvinden vóór 31 mei van enig jaar.

Natuurlijk kunt u ons ook steunen door donateur te worden:

Wanneer u donateur bent ondersteund u onze vereniging en bent u altijd welkom op het sportpark.