Jaar van rust na turbulente periode

6 februari 2024 11:00

vv Wadenoyen

Het eerste volledige jaar onder het nieuwe bestuur is een verademing gebleken na een turbulente periode van bestuurswisselingen en onrust. Met een gevoel van stabiliteit en geruststelling kan onze vereniging zich nu richten op haar kerntaken en lange termijn doelen.

Een sfeer van kalmte en vertrouwen heeft zich genesteld binnen onze vereniging, wat heeft geleid tot een betere samenwerking en effectiever besluitvormingsproces. Het nieuwe bestuur heeft zich bewezen als een team dat vastbesloten is om de vereniging naar nieuwe hoogten te brengen, terwijl het ook de nodige aandacht besteedt aan het handhaven van een gezonde interne cultuur.

Een van de opvallende successen van het afgelopen jaar is het opzetten van de verschillende commissies die elk hun eigen verantwoording dragen en ook hun eigen koers uitzetten. Door open en transparante communicatie te stimuleren hoopt het bestuur misverstanden te verminderen en vrijwilligers beter te informeren over de strategische richting van de vereniging. Dit heeft geleid tot een gevoel van gedeelde visie en betrokkenheid op alle niveaus.

Daarnaast heeft het nieuwe bestuur zich gericht op het versterken van de relaties met vrijwilligers en leden van de vereniging. Door een proactieve benadering te hanteren en te luisteren naar de behoeften en zorgen van de leden, hoopt het bestuur haar reputatie als betrouwbare en betrokken te kunnen waarmaken.

Financieel gezien hebben we een gezonde vereniging. Door een doordachte financiële strategie en nauwlettend toezicht te houden op de uitgaven is er afgelopen jaar veel financiele ruimte geweest voor verduurzaming waardoor we klaar zijn voor de toekomst.

Al met al heeft het eerste volledige jaar onder het nieuwe bestuur een periode van rust en vooruitgang gemarkeerd voor de vereniging. Met een sterke focus op samenwerking, communicatie en lange termijn doelen, kijkt het bestuur vol vertrouwen naar de toekomst en naar verdere successen die in het verschiet liggen.

Bron: vv Wadenoyen