Partnerclub Vitesse

20 november 2019 16:15

vv Wadenoyen

Op dinsdag 19 november heeft Amber van Eck (bestuurslid PR & Communicatie) samen met Pascal van Wijk (Algemeen directeur van Vitesse) de samenwerkingsovereenkomt getekend tussen beide clubs.

Beide partijen gaan een samenwerking aan op het gebied van opleiding en scouting van (jeugd) spelers. Vitesse zal zich ervoor inspannen om gedurende het seizoen centrale scholingsmomenten van technische aard te organiseren. Trainers van vv Wadenoyen zullen in de gelegenheid gesteld worden om mee te kijken bij trainingen jeugdteam academie en een presentatie kunnen bijwonen om zodoende ervaring op te doen.

Beide verenigingen zijn van mening dat dit bijdraagt aan een hoger voetbalniveau in de gehele regio.
Bron: vv Wadenoyen