Innti

SAMENWERKING VV WADENOIJEN EN INTTI CONTRIBUTIEBEHEER

vv Wadenoijen is zich steeds verder aan het organiseren en professionaliseren waarbij bij ons credo is, vele handen maken leuk en licht werk. Alleen door veel vrijwilligers te hebben komt er niet teveel op een paar schouders terecht.

Het innen van de contributie voor onze vereniging wordt al jaren verzorgd door een paar schouders die meerdere taken op zich nemen en dat is geen gezonde situatie. Het is gebleken dat deze schouders veel, heel veel tijd kwijt zijn aan het innen van de contributie waardoor zij niet inzetbaar zijn voor andere leukere taken.

Het bestuur heeft derhalve besloten om vanaf het seizoen 2024-2025 de inning uit te besteden aan Intti Contributiebeheer. Intti is een jong en dynamisch bedrijf uit Tiel die ons de flexibiliteit biedt die wij graag wensen voor onze leden. Concreet betekent dit dat Intti Contributiebeheer de contributie die u moet betalen voor uw lidmaatschap van onze vereniging via het Intti-software systeem laat lopen en laat verwerken.

WERKWIJZE

1 augustus ontvangt u de eerste email van Intti voor de betaling van uw contributie met daarin een drietal opties:

1. Betaling in 1 keer
  2. Betaling ½ jaarlijks (2 termijnen)
  3. Betaling in 8 termijnen

Om uw betaling te vergemakkelijken staat er in de email een iDEAL-betaallink voor de betaling van de contributie in 1 keer EN er staan iDEAL-betaallinks om de 1e termijn van de halfjaarlijkse betalingen te voldoen of de 1e termijn van de 8 termijnen.

Automatische incasso’s of bankoverschrijvingen zijn niet (meer) mogelijk.

Betaalopties en administratiekosten

Bij betaling in één keer en bij betaling van de 1e termijn van de halfjaarlijkse betalingen binnen 30 dagen dan zullen er geen administratiekosten in rekening worden gebracht. Betaald u niet binnen die 30 dagen, dan krijgt u in september een nieuwe mail, met daarin de mogelijkheid om alsnog in 1 keer te betalen of halfjaarlijks te betalen maar dan komen er wel 1-malig administratiekosten
a € 14,00 bij.

Kiest u ervoor om in 8 termijnen te betalen dan wordt er een vast bedrag in rekening gebracht m.b.t. de administratiekosten. Deze administratiekosten bedragen € 14,- per seizoen (€ 1,75 per termijn). Deze administratiekosten worden opgeteld bij de contributie wanneer u in termijnen betaalt.

Wanneer u kiest om de 1e termijn te voldoen, dan geeft u aan ook het restant van de contributie inclusief administratiekosten in termijnen te betalen. U ontvangt daarvoor maandelijks dan een mail met een betaallink om de volgende termijn te voldoen. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om ten allen tijde het nog openstaande bedrag van uw contributie in 1 keer te voldoen.

CONTACTGEGEVENS

U ontvang een email om uw contributie te betalen, zorg dus dat er een correct werkend mailadres bij ons als vereniging bekend is!

Wanneer u 1 augustus geen email van Intti heeft ontvangen, dan kan de mail in een spam box terecht gekomen zijn of wellicht is uw mailadres niet correct.  Check 1 augustus daarom en uw mail- EN uw spambox.

Als er een fout mailadres geregistreerd is, dan zullen de kosten die voortvloeien om een nieuwe nota aan u te sturen u doorbelast worden.

Mocht u 1 augustus geen email hebben ontvangen, stuur dan een email met uw juiste gegevens (naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer) naar [email protected] Laat in uw e-mail a.u.b. altijd duidelijk weten wat uw voornaam, achternaam, geboortedatum en adres is.

Mocht u ondanks deze uitleg nog vragen hebben, dan kunt u vanaf 1 augustus per e-mail, [email protected], uw vragen aangaande de contributie stellen.

Let op!

Met het bestuur zijn een aantal vast afspraken gemaakt die Intti Contributiebeheer en het bestuur zullen volgen gedurende het seizoen:

1. De gehele communicatie betreffende de inning van onze contributiegelden ligt in handen van Intti Contributiebeheer, al uw vragen en verzoeken omtrent de contributiebetaling kunt u per e-mail aan hen voorleggen: [email protected].
  2. De vereniging kan gedurende het seizoen geen contante betalingen aannemen, de vereniging zal u doorverwijzen naar Intti Contributiebeheer.
  3. Intti Contributiebeheer heeft toestemming van de vereniging om bij uitblijven van betalingen een spelersblokkade op te leggen of in het ergste geval een incassotraject op te starten. Natuurlijk gaan wij als bestuur en Intti Contributiebeheer als onze partner ervan uit dat dit niet nodig zal zijn.

Intti Contributiebeheer gaat er samen met u als lid voor om een prettige samenwerking te hebben, dus laten we dan ook één van de belangrijkste pijlers van onze club met elkaar bewaken; de contributie is een belangrijk onderdeel voor het bestaan van de club.

Alvast bedankt voor uw medewerking en heel veel plezier tijdens het nieuwe seizoen 2024/2025

Bestuur vv Wadenoijen

Intti Contributiebeheer