Activiteitencommissie

Op 12 maart 1998 is de Activiteitencommissie V.V. Wadenoyen in het leven geroepen. De commissie is opgericht om diverse activiteiten binnen voetbalclub V.V. Wadenoyen te organiseren. Het eerste bestuur van de activiteitencommissie bestond uit Margriet Stap, Hans van Weerden, Anke Nijhoff, Silvia van Deutekom, Marcel van Lith en voorzitter Marcel Dijkstra.

In de afgelopen jaren zijn diverse activiteiten door de commissie georganiseerd. Jaarlijks vindt het Huib Verbeek Klaverjastoernooi plaats in de voetbalkantine. Ook heeft de activiteitencommissie goede contacten met Sinterklaas, waardoor hij en enkele van zijn Zwarte Pieten jaarlijks een bezoekje brengen aan voetbalclub Wadenoyen. De afgelopen jaren heeft de activiteitencommissie ook jaarlijks een Hap en Stap avond en een eindfeest voor zowel de senioren als de junioren georganiseerd. De afgelopen twee jaar heeft de activiteitencommissie ook de organisatie van het jaarlijks Rien Kusters Jeugdtoernooi op zich genomen.

Ook in het aankomend seizoen zal activiteitencommissie V.V. Wadenoyen weer diverse activiteiten organiseren. Nadat de data van de activiteiten bekend zijn worden de data ook op de site van de voetbalclub geplaatst.
Indien jullie nog ideeën hebben voor nieuwe activiteiten dan horen de huidige commissieleden dit graag. Ook is de commissie nog steeds op zoek naar vrijwilligers die lid willen worden van de activiteitencommissie en willen helpen bij het organiseren bij de activiteiten. Aanmelden kan bij de commissieleden.

Activiteitencommissie V.V. Wadenoyen Annie van der Woerd, Thea Verbeek, Geertje van Neerbos, Henry van Steenis, Natasja de Vree, Andre van Kalkeren