Wadenoyen vs Wilhelmina vrouwen 1

4014MJ
WADENOIJEN
tel. 0344-662696

Op zondag 28 januari was het weer zo ver. De eerste wedstrijd van het nieuwe jaar stond gepland tegen Wilhelmina VR2.

Met het heerlijke weer begonnen de dames van wadenoyen met goeie mood aan hun eerste wedstrijd van het jaar. De eerste helft was een spannende helft veel acties gehad en goed gespeeld met elkaar helaas mocht dit niet blijken en maakte Wilhelmina de 0-1 de dames van Wadenoyen gaven niet op en bleven sterk doorgaan waarin we in de tweede helft sterk terug kwamen en ons Danice een prachtige goal maakte en ons naar de 1-1 bracht.

De meiden van wadenoyen bleven goed doorgaan alleen mocht het niet blijken en maakte Wilhelmina de 1-3. Zouden de dames van wadenoyen een zonnensteek hebben opgelopen door het lekkere weer? Nee dat zeker niet want zoals wij altijd zeggen goed gespeeld. #wijzijnvvwadenoyen en dat betekent meer!!!! 🔴⚫