DBN'22 vs Wadenoyen vrouwen 1

5231BW
'S-HERTOGENBOSCH
tel. 073-6410505

Zondag 4 februari mochten onze Dames naar Den Bosch voor de wedstrijd tegen DBN’22 VR1.
Om 12:00 uur was de aftrap. De dames speelde goed, maakte goede acties en creëerde mooie kansen. Maar DBN’22 wist ook een paar keer richting het doel te komen en helaas voor ons viel daar de 0-1.

Met een andere keeper in de goal en nog wat andere wissels begonnen de Dames vol goede moed aan de tweede helft.

De Dames bleven goed spelen maar helaas lukte het niet om de bal in die goal te krijgen. DBN’22 wist er daarentegen wel nog een paar in te leggen. Eindstand 0-4.

Maar de Dames vertrokken met opgeheven hoofd weer richting Wadenoyen.
Aanstaande woensdag staat de wedstrijd tegen GVV op de planning. We spelen thuis om 19:45 uur.

Komen jullie ons aanmoedigen?! 🔥
#wijzijnvvwadenoyen en dat betekent meer!!!! 🔴⚫