Wadenoyen 1 vs Hedel 1

4014MJ
WADENOIJEN

Zondag 26 November 14:30 Wadenoyen 1 - Hedel 1

Vandaag kwam de koploper op bezoek in Wadenoyen. Met wat wijzigingen in de opstelling en een nieuwe aanvoerder start Wadenoyen hoopvol aan de wedstrijd. Echter, het is Hedel die in de eerste minuut al op een 0-1 voorsprong komt. Hoewel de aanvaller de bal met de hand raakt, keurt de scheids de goal goed omdat hij het niet gezien had.

Wadenoyen herpakt zich aardig, krijgt nog een aantal kansen, maar weet die niet te benutten. Hedel scoort daarentegen de 0-2. Ondanks de opgeheven Wadenoyse koppen om deze achterstand recht te zetten, wilt Hedel de wedstrijd al snel beslissen: uit een corner valt de bal met wat geluk voor de voeten en wordt de 0-3 gemaakt in de blessuretijd.

Na de rust hoopt Wadenoyen met de nieuwe invalskrachten nog resultaat te halen. Hedel denkt daar echter anders over en met vooral individuele klasse voorin bouwen ze hun voorsprong in de 2e helft verder uit tot 0-6. Wadenoyen blijft hard werken ondanks de tegenslagen en scoort alsnog de verdiende eretreffer: Jeroen beloont het harde werken voor Wadenoyen en schiet de 1-6 binnen. Vlak voor tijd is het invaller Tristan met een heerlijke bal in de loop van Jeroen, die ook nog zijn tweede van de middag binnen schiet! 2-6.

Helaas geen overwinning vandaag, Hedel was een maatje te groot. Volgende week is Wadenoyen een weekend vrij.

#wijzijnvvwadenoyen en dat betekent meer!!!!