Wadenoyen 1 vs DSS'14 1

4014MJ
WADENOIJEN

Zondag 19 November 14:30 Wadenoyen 1 – DSS’14 1

Na de derby in Avezaath stond vandaag de derby thuis tegen DSS’14 op het programma. De veerkracht en werklust van vorige week werd als goede moed meegenomen en zo kwamen de mannen ook de kleedkamer uit: Wadenoyen begint goed aan de wedstrijd. De eerste tien minuten spelen zich af op de helft van DSS’14. Wadenoyen blijft zoeken naar de voorsprong, en uiteindelijk na een lange bal van Wouter is het Jordy van Ingen die Wadenoyen op een 1-0 voorsprong schiet. Na het doelpunt vervalt het combinatiespel en wordt er wat meer de lange bal gezocht, zonder echt nog verdere kansen te creëren. Achterin houden ze het echter goed dicht, DSS krijgt niet veel kansen. Toch komen ze vlak voor rust op gelijke hoogte: Wadenoyen krijgt de bal niet lekker weg uit een corner en in de drukte wordt op doel geschoten: 1-1.

Na de rust hoopt Wadenoyen de wendbaarheid en werklust opnieuw te kunnen opbrengen. Er wordt meer de combinatie gezocht en minder de lange bal. Tjake komt met enige regelmaat ook met goede acties in het strafschopgebied van DSS. Helaas weten Kevin en Jordy van Ingen de voorzet dan niet te benutten. Toch blijft Wadenoyen rustig en gaan ze geconcentreerd op zoek naar de voorsprong. Uit de opbouw wordt via het middenveld de aanval gezocht, maar er worden niet echt potten gebroken. Aan de andere kant komt DSS’14 ook nauwelijks in de buurt van het strafschopgebied van Wadenoyen. Op twee afstandsschoten na, die ruim naast gaan, zijn ze verder niet in de buurt geweest van het doel. Ondanks dat er erg hard wordt gewerkt, blijft het slotoffensief van Wadenoyen uit en komen ze helaas niet tot het gezochte doelpunt. Het blijft 1-1.

Volgende week staat de thuiswedstrijd tegen Hedel op het programma.

#wijzijnvvwadenoyen en dat betekent meer!!!!