Sterke competitie start Wadenoyen

Maaskantse Boys 1

20 september 2020 14:30

Onbekend

De eerste competitiewedstrijd moesten de mannen uit Wadenoijen tegen de mannen uit Maren-Kessel. Een altijd lastige wedstrijd werd gestart met een kopje soep en een broodje geregeld door grensrechter Johan.
In de 28e minuut werd het 0-1, een van richting veranderde vrije trap ingekopt door de spits van Maaskante Boys. Voor de rust kreeg Wadenoijen al aardig wat kansen maar werd er geen een benut.
Na rust kwamen de mannen van Wadenoijen sterk uit de kleedkamer. In de 50e minuut stuurde Tjake Heevel, een nieuwe aanwinst voor Wadenoijen, Berto Boudewijn diep. Hij speelde de keeper uit en zette de 1-1 op het scorebord. Vanaf dit moment werd Wadenoijen sterker.
De 2-1 voor Wadenoijen hing al een tijdje in de lucht en in de 68e minuut kreeg Berto Boudewijn wederom een diepe bal en passeerde de keeper, dit zorgde voor de 2-1. In de 72e minuut gaf Bjorn Verweij een scherpe voorzet op het hoofd van Berto, die vervolgens de 3-1 via de binnenkant van de paal inkopte. Hiermee tekende hij voor zijn eerste hattrick van het seizoen.
In de 78e minuut maakte Maaskante Boys het nog spannend en zetten de 3-2 op het scorebord.
In de 90e minuut maakte Jordie Suijdendorp een einde aan de spanning, en op aangeven van Berto maakte hij de 4-2.
De eerste drie punten zijn hierbij een feit voor de mannen van Wadenoijen 1!