Goede voorbereiding is het halve werk.

vv Wadenoijen 2 (zon)

DSC 3 (zon)

18 november 2018 14:30

Onbekend

Vanmiddag om 14.30 stond de thuiswedstrijd tegen D.S.C. 3 op het programma. Voordat de jongetjes zich richting kleedkamer begaven was het al duidelijk dat er vandaag gewonnen zou worden, aangezien er al een iemand aan het bier zat!

Gelukkig speelden wij deze keer thuis en hadden we voor het eerst muziek in de kleedkamer voor de wedstrijd. Na de gebruikelijke grapjes over Björn en goede warming up van Niels ging de wedstrijd eindelijk van start.

Wadenoijen begon afwachtend en liet de tegenstander wat komen. Zonder dat deze echt gevaarlijk werd kreeg Wadenoijen de grotere kansen en dit resulteerde in een 1-0 voorsprong uit een mooie vrije trap van Arjan van Beest.

Wadenoijen kreeg steeds meer kansen, maar deze werden de hele wedstrijd vaak vakkundig om zeep geholpen. Gelukkig kwam Wadenoijende eerste helft nog op een 2-0 voorsprong nadat Joeri Verwers een gemiste penalty van Arjan van Beest en rebound op de paal binnen tikte.

Aan het begin van de 2e helft hadden de aanvallers van Wadenoijen het vizier nog niet op scherp staan en werden er verschillende grote kansen onbenut gelaten door o.a. de onbevangen Andy van Ballegooyen.

Iedereen kent de regel als je zelf niet scoort, dan valt hij aan de andere kant. De bezoekers kwamen doormiddel van een fraaie treffer terug tot 2–1. Gelukkig was het wederom Joeri die met een intikker (na een goede assist van Niels) de marge gelijk weer terug bracht op 2 goals verschil 3–1.

Na 96 min was 3–1 een mooie uitslag (die zeker hoger had kunnen zijn) een mooie beloning voor het goede spel en de uitstekende werklust van de afgelopen weken! En smaakte het verjaardagskratje van onze vaste grensrechter Jeroen Vink erg goed!

Volgende week zien we graag iedereen weer bij de thuiswedstrijd tegen MEC '07 om 14.30!